İtiraz veya Şikayet Başvuru Süreci

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu tarafından yayınlanan Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği gereğince Enerjicell müşteri hizmetleri merkezimiz 15 iş günü içinde başvurunuzu sonuçlandırır ve talebinize göre telefon internet yoluyla ya da yazılı olarak size cevap verir.

Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği gereğince müşterilerimiz faturasına ödeme bildiriminin tebliğ edildiği tarihten itibaren 1 yıl (son 12 ay) içerisinde Enerjicell’e itiraz edebilir.

Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği gereğince itirazın yapılmış olması ödeme yükümlülüğünü ortadan kaldırmaz.

En çok karşılaşılan 5 şikayeti bu linkten indirebilirsiniz.


İtiraz ve şikayet başvuru kanallarımız aşağıdaki gibidir;

  • Web sitemiz www.enerjicell.com.tr
  • Enerjicell Müşteri Hizmetleri 0850 206 0 206
  • Yazılı

İtiraz ve şikayet konuları;

Müşteri / Abone İşlemleri

  • Abonelik İşlemleri
  • Tahliye İşlemleri

Fatura İşlemleri

  • Faturama itiraz etmek istiyorum
  • Sayacımın okunmasını istiyorum
  • Sayacımın arızalı olduğu döneme ilişkin düzenlenmiş faturama itiraz etmek istiyorum. / Düzenlenmiş vasati tüketime itiraz etmek istiyorum
  • Faturamda yer alan bedellerle ilgili bilgi almak istiyorum. / Tüketim ekstremi istiyorum

Ödeme İşlemleri

  • Banka ve diğer kanallardan ödeme yapamıyorum. / Yaptığım ödemeyi göremiyorum.
  • Otomatik Ödeme talimatımla ilgili sorun yaşıyorum
  • İcralık borcumun ne aşamada olduğuyla ilgili bilgi almak istiyorum
  • Taksit talebinde bulunmak istiyorum